måndag 30 november 2009

Jag vann hos Sanna!


Tack Sanna för den fina vinsten!
Viggo stormtrivs i dom.
Förlåt att det har dröjt med inlägget - jag skäms verkligen! Vi har gått igenom både magsjuka, dunderförkylningar den ena efter den andra och en hektisk jobbperiod.
Byxorna är ptrecis lagom tunna som V gillar och har bra rörelsefrihet. Han är mannen som inte vill att det skall sitta åt någonstans. Och mönstret/färgerna är precis så busigt härliga som killen som fick dom :-)

En stor kram och tack igen!

5 kommentarer:

  1. Åå va roligt att dom passade :) Lånar bilden till min blogg om det är okej ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har en utlottning i min blogg som gäller en Face Cleaning Gel från Apivita. Jag hoppas att du vill vara med, det är helt gratis!

    http://olivialindstrom.wordpress.com/2010/01/03/utlottning/

    /Olivia Lindström - En blogg om skönhet

    SvaraRadera
  3. Halloj...Har nyss hittat hit, men ser att du inte är aktiv bloggare längre. Hoppas du ändrar på det för jag tycker du gör fina saker. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Snygga byxor! Om du gillar att tävla och du verkar ju ha turen med dig så tipsar jag om att besöka oss. Vi tävlar ut lyxiga lakan från Mille Notti...

    SvaraRadera

Vad kul att just DU har hittat hit! Vill du lämna ett avtryck så blir jag jätteglad!