tisdag 26 juli 2011

Ny inriktning!


Jag har ältat det fram och tillbaka...lägga ner bloggen eller ta tag i det.
Bloggen skulle när jag startade 2008 för mig vara en del i mitt syintresse, men har mera och mer blivit ett stort dåligt samvete.
Jobbar som egen företagare och fotograf -så fritiden är minst sagt ganska lätträknad nu i student/konfirmation/bröllopstider.
Men jag gillar ju att blogga och att läsa andras bloggar - så jag tar tag i det och hänger i...
Men bloggen kommer från och med nu ändra lite inriktning...till livet, mina tankar/händelser, inredning, egna projekt, lite foto och naturligtvis kommer syintresset fortfarande finnas kvar. Kanske till och med öka - nu när jag slipper att ha dåligt samvete ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just DU har hittat hit! Vill du lämna ett avtryck så blir jag jätteglad!