söndag 8 april 2012

Tack till det hjälpande vädret i påsk!

Jag hoppas att alla hade en lika avkopplande påsk som vi har haft!
Visserligen så var det väl mycket vädret som satte "hjälpande" käppar i hjulet - annars skulle ju altanen tvättas, rabatter rensas, uterummet städas och gräsmattan krattas.
Men med snö och blåst - blev vi här hemma i allafall tvungna att "bara" ta det lugnt!
Påskaftonen firades i goda vänners lag med smaskig mat, äggletning och äggstafett i snålblåst.
Vi fick t om se den riktiga påskharen skutta över åkern :-)
Men innan det drog igång  påskade jag och V för mor-& farföräldrar och lämnade en liten påskblomma...och ja, jag är 36. Men man får ju bjuda lite på sig själv ;-)


1 kommentar:

  1. Å vad fina ni, sötaste påskkärringen och påskgubben jag sett på länge.

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Vad kul att just DU har hittat hit! Vill du lämna ett avtryck så blir jag jätteglad!