fredag 3 juli 2009

Äntligen fungerande internet!



Har lidit av svår internet-brist...Vårat Adsl modem havererade och Telia tog lång tid på sig att skicka ett nytt.
Ja, det är ett I-landsproblem. Jag vet!!!
Men det är ju först när det är borta man inser hur mycket man gör via nätet idagens läge. Betala räkningar, mailar, bloggar, Facebookar, letar telefonnummer ja listan kan göras lång. Men inte har jag fått en massa annat gjort trots detta - knappt sytt ett stygn. Men till min lilla mor blev det en brödkorg i allafall med passande innehåll.
Fodrad med blått linnetyg och vadd - så frallorna håller sig varma. Och utvändigt ett randigt tyg från Borås Textil.
Försökte fotografera samtidigt som ett litet klåfingrigt troll var i farten ;-)
Roligt var att min lillebror blev förtjust i den och ville ha en likadan korg.
Inspiration från http://www.tvillingtand.se/

2 kommentarer:

  1. Läcker bild med lilla handen som försöker norpa tidningen. :-)
    Visst är man mått internet-beroende?! I alla fall är jag det.
    Ha det bra.

    SvaraRadera
  2. hej hej i sommar värmen. Visst har man olika sorters i-lands problem, men är man van vid nått så är man.
    Nu blir jag tokig av att se dig sy en sådan snygg brödkorg eller allt iallo korg. Jag vill oxå HA en. VAd kostar den? Får man beställa av dig behöver den på bestämt datum eller nått. Kramizar karina från förr

    SvaraRadera

Vad kul att just DU har hittat hit! Vill du lämna ett avtryck så blir jag jätteglad!