lördag 15 augusti 2009

PIF!

Äntligen! Har sett detta med PIF på flera bloggar och inte riktigt fatta vad det är. När poletten väl ramlade ner - var det ju fullt överallt. Men nu när jag såg en plats kvar hos Karin kunde jag ju inte låta bli.

Min första PIF :-) Vad är en PIF?

PIF står för "pay it forward" och så här går det till:"De tre första som lämnar en kommentar på detta inlägg kommer att få en handgjord gåva av mig. Jag vet inte vad presenten kommer att bli och jag kommer kanske inte att skicka den i morgon eller nästa vecka, men jag lovar att sända den inom 365 dagar. Det enda du behöver göra i gengäld är att "PIF", genom att lova samma sak på din blogg!"

Kan väl erkänna att jag är lite nervös, men oerhört taggad. So bring it on!





4 kommentarer:

  1. ojojoj, jag har heller aldrig varit med i någon, men nån gång ska vara den första! Jag vill gärna vara med i din PIF och ska lägga upp en i min blogg också såklart =)

    SvaraRadera
  2. halloj
    Jag har varit med i en PIF förut och det är jättekul....
    Jag anmäler mig direkt till din PIF
    Lägger upp en i min blogg ikväll
    kram lolla
    nor@live.se

    SvaraRadera
  3. Spännande spännande. självklart vill jag vara med i din pif. alltid lika skoj när de kommer en överrakning på posten. lägger även ut i min blogg. mvh Sanna

    SvaraRadera
  4. Åh vilken rolig grej! Det hade jag också velat, men jag har inget handgjort att ge. Hehe. Hur har det gått med PIFandet?

    SvaraRadera

Vad kul att just DU har hittat hit! Vill du lämna ett avtryck så blir jag jätteglad!