söndag 9 augusti 2009

Sommarordning


Jag har genom åren lyckats samla på mig väldigt mycket tyger. Men har trots det jättesvårt att slänga dom där slattarna på 10 cm som alltid blir över. Dom ligger och dräller i lådorna utan någon organisation. Varit inne på att göra väggord här hemma och köpt hem vinylplast för ändamålet.
Då det slog mig att fixa en bättre plats för stuvbitar och muddväv som alltid har en tendens att ligga någonannastans när jag skall ha det.
Införskaffade genomskinliga plastboxar och skrev ut typsnittet på dator. Sedan var det bara att sätta sig med skalpell och skära ut.
Är jättenöjd med resultatet och tack vare att boxarna är genomskinliga stimulerar det till nya kombinationer och kreationer
;-)

2 kommentarer:

Vad kul att just DU har hittat hit! Vill du lämna ett avtryck så blir jag jätteglad!