onsdag 26 augusti 2009

Total beslutsångest!

Idag fick jag mail från Jny design att dom nya tygerna är på väg och går att beställa redan.
Men problemet är att jag vill ha alla och vet inte hur mycket man skall beställa av varje sort...
I ärlighetens namn har jag ju redan tyger så det räcker för att sy till ett helt fotbollslag...eller ja nästan en förening.
Men jag har ju inte dom fina molntygen ;-)
Vet ju hur fort dom tog slut sist, så jag blir lite stressad samtidigt. Det blir nog till att bara göra slag i saken och beställa...
I-landproblem eller!?!

1 kommentar:

  1. Tack för kommentaren på min blogg! :) Jag har också smygtittat på de där molntygerna som är sååå fina, men jag är ganska kass på att sy i trikå. Avundas er som kan så bra. Jag får väl öva, fast det kanske beror på att jag inte syr i elastisk söm, bara sicksack, men tyget kommer ju att leva sitt eget liv även med elastisk söm... hm...

    Mvh Lainestuff

    SvaraRadera

Vad kul att just DU har hittat hit! Vill du lämna ett avtryck så blir jag jätteglad!